14 dagen bedenktijd

Gratis verzending in Nederland en België

Bij besteding boven de 100 euro.

Gratis retourneren

0

Winkelwagen

Er zitten geen artikelen in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00
  • HOME
  • vidlik.nl - garantie & reparatie

garantie-reparatie

Is het product stuk, beschadigd of niet compleet geleverd? We lossen het op, dat is onze garantie. Lees hieronder wat je kunt doen.

   

Heb ik garantie op mijn artikelen?
Voor elk artikel wat jij bij ons aanschaft geldt de wettelijke garantie, dit houdt in dat het artikel in goede staat moet verkeren en het bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Ontvang je van ons een artikel waarbij dit niet het geval is, dan bieden wij jou graag een passende oplossing. Afhankelijk van het door jouw bestelde artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.


Ik heb mijn meubel(en) niet in goede staat ontvangen, wat moet ik doen?

Wanneer je een beschadigd of kapot meubel hebt ontvangen van ons kan je dit aangeven bij onze klantenservice. In goed overleg met jou besluiten we dan of het artikel gerepareerd of vervangen moet worden. Dit is natuurlijk afhankelijk van de situatie en de ernst van het defect of de beschadiging.

    

VIDLIK doet er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Je kan jouw aankopen binnen 14 dagen, zonder reden van opgaaf retourneren aan VIDLIK. Je geld ontvangt je zo snel mogelijk terug op jouw rekening en uiterlijk binnen 14 dagen.


Hoe lang duurt de reparatie van mijn artikel?

VIDLIK doet haar uiterste best de reparatie van jouw artikel binnen 4 weken te realiseren.


Krijg ik bericht wanneer mijn artikel is gerepareerd?

Ja, zodra jouw artikel klaar is om opnieuw bij je bezorgd te worden dan nemen we contact met jou op om een afspraak voor de levering te maken. Uiteraard!


contact

Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis
Gratis verzending in NL en BE
Gratis retourneren